Учні завжди хочуть, щоб
вчитель постійно використовував щось нове, невідоме для них та зацікавлював до освітнього процесу.
Інтегровані уроки дозволяють урізноманітнити форми
й методи роботи, позбавлені шаблонів, створюють умови
для виховання творчих здібностей школяра, розширюють
функції вчителя, дають змогу врахувати специфіку
певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної
дитини.
Інтегрований урок з польської мови та англійської мови на тему "Житло" в 5 класі. (Опорний Великолюбінський ЗЗСО І-ІІІ ст.).
Урок на свіжому повітрі. Повторюємо вивчену лексику за допомою гри "Крокодил" з польської мови у 8 класі (СЗШ №68м. Львова)
Учні 5 класів після вивчення твору "Полліанна" Елеонор Портер із зарубіжної літератури створили свої правила до гри в радість. (Опорний Великолюбінський ЗЗСО І-ІІІ ступенів)
Учні 5-А класу Опорного Великолюбінського ЗЗСО І-ІІІ ступенів написали власні казки після вивчення теми із зарубіжної літератури " Казки народів світу".
Урок-екскурсія в місті Львові на тему "Підземелля Львова" в 7 класі, яка проводилась мною польською мовою.(СЗШ №68 м. Львова)
Відкритий захід "Gry i zabawy językowe" з польської мови в 7 класі. (СЗШ №68 м. Львова)
Інтегрований урок з польської мови та пнглійської мови на тему "Як зберегти навколишнє сереовище?" в 6 класі.(СЗШ №68 м. Львова)
Інтегрований урок з польської мови та музичного мистецтва на тему "Фридерик Шопен . Минулий час дієслова" ("Музична подорож до Польщі") в 7 класі. (СЗШ №68 м. Львова)
Коментарі
Дописати коментар